Sutaupykite mūsų SUNNY SALE

Grąžinimas

minus-circle plus-circle Ar galiu pats pasirinkti ekspeditorių „Wickey“ žaidimų įrangai grąžinti?

Deja, dėl logistinių priežasčių negalime Jums pasiūlyti pasirinkti įgalioto ekspeditoriaus. Taip pat negalime perduoti informacijos iš ekspeditoriaus, nes jis dažnai dirba su subrangovais.

minus-circle plus-circle Ką daryti, jei noriu grąžinti prekę?

Jei tai yra grąžinama prekė, kartu su Jumis suderinsime paėmimo datą ekspeditoriui ir padengsime visas grąžinimo išlaidas. Jei tai yra mažesnės siuntos, prašytume jas grąžinti asmeniškai pasirinktam siuntų pristatymo paslaugų teikėjui.

Patarimas: visada rinkitės tą patį siuntų pristatymo paslaugų teikėją, kuris buvo atsakingas už Jūsų prekių pristatymą. Paprastai tai pigiausias variantas.

Norėdami atšaukti užsakymą, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba. Tai galima padaryti per kontaktinę formą, telefonu arba el. paštu. Jei siunčiate mums el. laišką, nurodykite savo el. pašto adresą ir užsakymo numerį. Mūsų klientų aptarnavimo tarnyba kuo greičiau su jumis susisieks ir aptars, kaip elgtis toliau.

minus-circle plus-circle Ar „Wickey“ patvirtins, kad mano grąžinimas gautas?

Kai tik gausime Jūsų grąžinamą prekę, iš mūsų, žinoma, gausite el. laišką, patvirtinantį, kad grąžinta prekė gauta.

minus-circle plus-circle Kaip susigrąžinti pinigus?

Pinigų grąžinimas priklauso nuo pasirinkto mokėjimo būdo. Jei už užsakymą sumokėjote iš anksto, atsiųskite mums savo sąskaitos duomenis, kad galėtume grąžinti pinigus. Jei užsakėte naudodamiesi „PayPal“, kredito kortele arba „Amazon“, Jūsų mokėjimo duomenys jau yra išsaugoti ir mums nereikia jokių papildomų duomenų, kad galėtume apdoroti pinigų grąžinimą. Jei mokėjimą atlikote per „Klarna“, dėl pinigų grąžinimo kreipkitės į „Klarna“. Taip pat atkreipkite dėmesį, kad pinigų grąžinimas gali užtrukti iki 14 dienų.

minus-circle plus-circle Per kiek laiko turiu pateikti skundą dėl prekės?

Pagrindinio skundų teikimo laikotarpio nėra. Mūsų medinėms dalims suteikiama 10 metų, o priedams – 2 metų garantija. Tai nepažeidžia teisės aktų nuostatų. Daugiau informacijos taip pat rasite mūsų Atšaukimo politikoje..

minus-circle plus-circle Ką daryti, jei užsakymas buvo pristatytas nevisas arba sugadintas?

Nepaisant to, kad mūsų partneriai yra patikimi, kartais negalima atmesti galimų pristatymo klaidų. Iš pirmo žvilgsnio matomus pažeidimus pažymėkite tiekėjo važtaraštyje. Maloniai prašome vis tiek priimti prekes ir, remiantis surinkimo instrukcija, patikrinti jų komplektiškumą ir nepažeistumą, taip pat dokumentuoti bet kokius pažeidimus nuotraukomis. Tada susisiekite su mumis per mūsų kontaktinę formą ir atsiųskite išsamų pažeistų konstrukcinių dalių sąrašą su nuotraukomis. Ilgesnio laukimo galima išvengti tik tuo atveju, jei pažeistų konstrukcinių sąrašas yra išsamus. Kuo greičiau susisieksime su Jumis ir pasiūlysime tinkamą sprendimą.

minus-circle plus-circle Ar galiu atsisakyti priimti „Wickey“ žaidimų įrangą, jei ji labai pažeista?

Nepaisant to, kad mūsų partneriai yra patikimi, kartais negalima atmesti galimų pristatymo pažeidimų. Iš pirmo žvilgsnio matomus pažeidimus pažymėkite tiekėjo važtaraštyje. Maloniai prašome vis tiek priimti prekes ir patikrinti jų komplektaciją bei būklę. Vėliau kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo tarnybą, naudodami kontaktinę formą. Kuo greičiau pasirūpinsime pakeitimu.

minus-circle plus-circle Ką daryti, jei noriu pakeisti prekę?

Norėdami pakeisti prekę, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių. Tai galima padaryti per kontaktinę formą, telefonu arba el. paštu. Jei siunčiate mums el. laišką, nurodykite savo el. pašto adresą ir užsakymo numerį. Mūsų klientų aptarnavimo tarnyba kuo greičiau su jumis susisieks ir aptars, kaip elgtis toliau.

Loading...

Palyginimai Prekės

chevron-right