Sutaupykite mūsų SUNNY SALE

Užsakymas

minus-circle plus-circle Kodėl būtina palikti telefono numerį?

Mūsų vaikų žaidimų aikšteles dėl jų dydžio pristato ne įprastos siuntų tarnybos, o jos pristatomos krovinių pervežimo įmonės sunkvežimiu su kėlimo platforma. Krovinių pervežimo įmonė su Jumis susisieks telefonu, kad suderintų su Jumis tinkamą pristatymo datą. Taip įsitikinsime, kad būsite namuose ir kad vaikų žaidimų aikštelė bus pristatyta laiku.

minus-circle plus-circle Ar galima užsisakyti iš „Wickey“ telefonu?

Jūsų užsakymas mus gali pasiekti tik internetu per mūsų internetinę parduotuvę.

minus-circle plus-circle Ar sąskaitos išrašymo adresas gali skirtis nuo pristatymo adreso?

Žinoma, skirtingi sąskaitos išrašymo ir pristatymo adresai nekelia jokių problemų: pildydami užsakymą, vienu spustelėjimu galite nurodyti kitą pristatymo adresą.

minus-circle plus-circle Kodėl kainos skirtingose šalyse ir (arba) parduotuvėse skiriasi?

Tai, be kita ko, susiję su konkrečiai šaliai būdingomis aplinkybėmis, pavyzdžiui, siuntimo išlaidų apskaičiavimu. Mes dedame visas pastangas, kad kuo labiau apribotume šiuos skirtumus, tačiau visiškai to išvengti negalime. Kiekvienoje šalyje taikomos parduotuvėje nurodytos kainos. Kai kuriose mūsų parduotuvėse siūlome pristatymo į kitą šalį paslaugą. Šią informaciją galite perskaityti mūsų parduotuvėse ties Užsakymas ir pristatymas. nachlesen.

minus-circle plus-circle Ar gausiu užsakymo patvirtinimą?

Baigę apsipirkimą, mes, žinoma, nenorime laukti. Nedelsdami išsiųsime užsakymo patvirtinimą Jūsų el. pašto adresu su visa svarbia informacija apie tolesnę procedūrą. Taip pat patikrinkite savo pašto šiukšlių aplanką. Jei, priešingai nei tikėjotės, negaunate užsakymo patvirtinimo, tiesiog susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba telefonu +37 (0) 52 351 700. Ji mielai Jums padės!

minus-circle plus-circle Ar galiu užsisakyti iš „Wickey“ naudodamasis išmaniuoju telefonu?

Be abejo, išmaniuoju telefonu galite lengvai naršyti mūsų parduotuvėje ir, žinoma, užsisakyti.

minus-circle plus-circle Iki kada galiu atšaukti užsakymą?

Jei prekės dar neišvežtos iš mūsų sandėlio arba dar nesumokėjote, atšaukti užsakymą galima be jokių problemų. Tai reiškia, kad kol negavote pristatymo patvirtinimo, galite be jokių problemų atšaukti užsakymą. Nesijaudinkite, jei jau sumokėjote, bet kuriuo atveju atgausite pinigus.

minus-circle plus-circle Ar galėsiu vėliau pakeisti užsakymo duomenis?

Kol norima prekė tebėra pirkinių krepšelyje ir užsakymas nebaigtas, galite lengvai pakeisti užsakymo informaciją. Deja, užsakymo nebegalima pakeisti po to, kai jis jau įvykdytas. Jei turite klausimų arba jums reikia pagalbos, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių per kontaktinę formą, nurodydami temą „Pristatymas – Kitas klausimas dėl pristatymo“.

minus-circle plus-circle Kur galiu rasti atšaukimo formą?

Per pirmąsias 14 dienų turite teisę nutraukti sutartį nenurodydami priežasties. Daugiau informacijos apie tai ir formą rasite čia: Atšaukimo politika..

Loading...

Palyginimai Prekės

chevron-right